پیام انبوه واتس اپ

ارسال پیام انبوه واتس اپ (WhatsApp)

 

ارسال پیام در واتساپ (WhatsApp) آن هم به صورت انبوه برای بسیاری از کسب و کار ها تا به امروز یک رویا بوده است اما حالا گروه نرم افزاری تاوا پس از تلاش فراوان و استفاده از تخصص خود و همکاری با شرکت های خارج از کشور بستر ارسال پیام انبوه در اپلیکیشن WhatsApp را فراهم نموده است.

 

شما با تهیه نرم افزار ارسال انبوه پیام در واتس اپ میتوانید همین حالا ارسال پیام انبوه در WhatsApp را شروع کنید همان طور که میدانید بازدهی این نوع از تبلیغات بیش از 90 درصد نتیحه بهتر و بیشتری از تبلیغات پیام کوتاه را دارد.

 

شاید تا به امروز از سامانه های ارسال پیامک انبوه استفاده کرده باشید اگر چنین است پس به خوبی متوجه شده اید که ارسال پیام کوتاه دیگر جذابیت گذشته را ندارد و آنطور که باید و شاید نیاز کسب و کار ها را برطرف نمیکند چرا که اکثر مردم حتی بدون این که پیام را بخوانند آن را از گوشی خود حذف می کنند و شما با ادامه این روند در واقع هزینه زیادی را صرف پیامک هایی میکنید که مخاطبین حتی آن ها را نمی خوانند.

 

اما در اپلیکیشن واتساپ اوضاع کاملا متفاوت است چرا که اولا میتوانید متن طولانی تر به همراه عکس یا ویدیو ارسال کنید و طبق آمار مخاطبین نیز از روی کنجکاوی حتما پیام شما را باز میکنند و این یعنی شانس دیده شدن. قطعا هدف از ارسال هر گونه پیام انبوه یا تبلیغات، دیده شدن است. در دنیای امروز هیچ چیز به اندازه دریافت پیام خصوصی در پیام رسان واتس اپ، توجه را به خود جلب نمیکند.

 

پنل واتساپ یا پنل ارسال انبوه واتس آپ امکان جدیدی است که واتسینو در ایران فراهم کرده است که با استفاده از آن میتوانید به پنل تبلیغاتی واتساپ دسترسی داشته باشید و همین حالا پیام های تبلیغاتی خود را در اپلیکیشن WhatsApp ارسال کنید.

 

 

مزایای سامانه پیامکی واتس اپی:

 

  1. عدم نیاز به ذخیره شماره
  2. بدون پرداخت هزینه ارسال و رایگان
  3. امکان درج نامحدود لینک ،تصویر و ویدیو
  4. امکان فیلتر کاربران انلاین
  5. پرداخت هزینه سامانه صرفا یکبار بصورت مادام العمر

 

پیش نیازهای نرم افزار:

 

  1. نرم افزار صرفا روی دسکتاپ کار میکند
  2. وی پی ان برای ارسال لازم است

 

جهت تهیه نرم افزار مادام العمر ارسال پیامک انبوه واتس اپ با شماره پشتیبانی تاوا در ارتباط باشید.