پنل پیامک بیمه ای

پنل پیامک نمایندگان بیمه

 

پنل پیامک بیمه

 

پنل پیامک بیمه ای جزو الزامات و ابزارهای لازمه یک نماینده بیمه است، نمایندگان و بازاریابان بیمه ای بدلیل متنوع بودن محصولات بیمه ای خود و ارتباط با تمامی اقشار جامعه و مشتریان مختلف به ابزارهای متنوعی از جمله سامانه پیامک بیمه ای نیاز دارند.

 

مزایای پنل پیامک بیمه ای:

 

پنل پیامک با خط خدماتی برای وصول اقساط معوق:

 

یکی از معضلات نمایندگان بیمه این است که بیمه نامه را برای شرکت بیمه میفروشند ولی مسول وصول اقساط خوشان هستند، در اغلب مواقع عدم پرداخت اقساط توسط مشتری باعث میشود نماینده بیمه جهت جلوگیری از بسته شدن کد صدور خود با هزینه خود قسط مشتری را بپردازد، حال مشتری که از پرداخت قسط توسط نماینده به شرکت بیمه مطلع میشود، از پرداخت قسط به نماینده بیمه امتناع ورزیده و نمایندگان بیمه دستشان به جایی بند نیست.

تاوا اس ام اس بعنوان تنها سامانه پیامکی بیمه ای با تجربه 8 ساله در تعامل با نمایندگان و کارگزاران بیمه میتواند تنها امید نمایندگان بیمه برای وصول اقساط باشد، بطوی که نمایندگان بیمه زیادی روزانه از طریق سامانه پیامک تاوا و راهکارهای مدیران تاوا، اقساط مشتریان خود را که تا دیروز اهمیتی به پرداخت قسط نمیدادند بصورت فوری وصول میکنند.

 

پنل پیامک بیمه ای برای یافتن مشتریان و بازاریابان جدید:

 

یکی از چالشهای نمایندگان بیمه وجود رقابت در بازار است، داشتن ابزارهایی مانند سامانه پیامک بیمه ای میتواند ارتباط با مشتریان را آسانتر کرده و نمایندگان بیمه میتوانند از طریق ارسال پیامک انبوه روی نقشه، ارسال پیامک بیمه ای روی دکل و ارسال پیامک بیمه ای زنده در محدوده اطراف دفتر خود را تبلیغات نموده و اقدام به جذب مشتری و بازاریاب نمایند.

 

پنل ارتباط با مشتریان قبلی نمایندگان بیمه:

 

 

 

یافتن مشتری جدید همیشه سخت تر و پر هزینه تر از حفظ مشتریان فعلی است، لذا نمایندگان بیمه با بهترین سامانه پیامک بیمه ای میتوانند از طریق امکاناتی نظیر ارسال خودکار تبریک تولد، ارسال خودکار تخفیفات، منشی پاسخگوی خودکار، نظر سنجی و قرعه کشی و ارسال خودکار یاداوری وصول اقساط با مشتریان فعلی خود ارتباط بهتری برقرار نمایند و ایشان را به ارجاع مشتریان بیشتر ترغیب نمایند.

 

وصول اقساط بیمه ای با نام نمایندگی بیمه:

 

 

یکی از مشکلات نمایندگان بیمه ارسال پیامک اقساط توسط شرگتهای بیمه به مشتریان است که بدون نام و نشان نماینده ارسال میشود یا حتی پیامک بدرستی به مخاطب نمیرسد، لذا سامانه پیامک بیمه ای تاوا امکان ارسال خودکار اقساط بیمه را به سبک دلخواه خودشان به نمایندگان بیمه میدهد.

 

شما میتوانید جهت تهیه پنل های پیامک بیمه ای از طریق سامانه تاوا اس ام اس کامل ترین پنل بیمه ای کشور را با خط خدماتی و بصورت مادام العمر خریداری کنید.