این مقاله مخصوص هنرمندان عزیز خیاطی که در خانه و یا در محل کار به شغل زیبای خیاطی مشغول هستند طراحی شده است. اگر یک خیاط با تجربه هستید و قصد دارید کسب و کار خود را گسترش دهید، یا خیاط تازه ای هستید که قصد دارید از این هنر زیبا در خانه کسب درآمد کنید، این مقاله را از دست ندهید. بی شک بعد از خواندن این مقاله و عمل به گفته های آن، شرایط کسب و کاری شما یک تغییر بزرگ خواهد داشت.
آیا تبلیغات خیاطی و مزون مناسب است؟
سوال خیلی از کاربرانی که روزانه با ما تماس میگیرند این است که آیا تبلیغات برای ما مناسب است؟ طبیعتا بله هر کاری از کوچک تا بزرگ نیازمند تبلیغات هوشمند است. مخاطبین شما تا ندانند که شما چه خدمات و یا کالایی ارائه میکنید، طبیعتا مشتری شما نخواهند بود.
ویژگیهای تبلیغات هدفمند و سودمند
پیش از این گفتیم که تبلیغات کمک بزرگی به افزایش مشتریان و کسب درآمد شما دارد. اما آیا هر تبلیغاتی برای هر کسب و کار و خدماتی مناسب است؟ خیر. شما به عنوان صاحب یک کسب و کار و یا خدمات باید بررسی کنید که کدام یک از تبلیغات ها برای شما بازدهی بالایی خواهند داشت. در ادامه راهکارهایی برای آنالیز بهترین نوع تبلیغات برای شما معرفی شده است.
تبلیغات مناسب با بودجه
گاهی پیش می آید که برای کسب و کار خود نیاز به تبلیغات داریم. برخی از روش ها مانند تبلیغات اینستاگرامی و یا پوستر ها و بنرهای تبلیغاتی برای اکثریت کسب و کار ها مناسب هستند. اما آیا همه افراد بودجه اینگونه تبلیغات را دارند؟ حتما شما هم از قیمتهای نجومی و غیر عقلانی تبلیغات بنری و یا اینستاگرامی خبر دارید. این تبلیغات گرچه شاید برای شما سودمند باشند، اما از همه انتظار نمیرود که بتوانند از این روش ها استفاده کنند.
در ادامه این مقاله یک روش جذاب ارزان و پر سود برای تبلیغات خیاطی اعلام خواهیم کرد ( منتظر باشیذ)
مخاطبین هدف مناسب
قبل از انجام هر تبلیغی، در وهله اول باید بررسی کنید که آیا مخطبینی که قرار است تبلیغ شما را ببینند چه قدر مشتاق کسب و کار و خدمات شما هستند. برای مثال اگر مخاطبین یک پیج اینستاگرامی اکثرا پسر ها و مردها باشند، طبیعتا تبلیغ فروشگاه لوازم آرایشی شما در این پیج بازدهی نخواهد داشت.
بهترین روش تبلیغات خیاطی و مزون
همانطور که میدانید تبلیغات حرف اول و اخر برای هر کسب و کاری است. در ادامه به سه روش مهم و برتر تبلیغات خیاطی و مزون و آموزشگاه خیاطی خواهیم پرداخت:
بازاریابی حضوری
یکی از روشهای تبلیغات خیاطی و مزون که معجزه میکند، بازاریابی حضوری است. به این حالت که اگر شما فقط در حوزه زنان فعالیت میکنید، میتوانید در محل هایی که تعداد بانوان بیشتر است مانند آرایشگاه ها، کسبو کار خود را تبلیغ کنید .
و اگر حوزه شما مربوط به مردان است، میتوانید در آرایشگاه های مردانه و یا سایر جمع های مردانه کسب و کار خود را تبلیغ کنید
میتوانید افرادی را به جهت بازاریابی استخدام نمایید تا کسب و کار شما را در حوزه ها و محیط های مختلف معرفی کنند و برای شما مشتری جذب کنند.
یکی از معایب این روش این است که شما مجبورید افراد دیگری را استخدام کنیدو حقوق بدهید. بنابراین احتمالا در آخر سود بالایی نخواهید داشت.
همچنین این روش زمانبر هست. و اگر هزینه های رفت و آمد و … نیز بررسی شود، احتمالا روش گرانی خواهد بود. اما در اینکه سودمند است، شکی نیست.
تبلیغات اینستاگرامی خیاطی
اینستاگرام امروزه یکی از محل های کسب درآمد و تبلیغ کسب و کار ها است. شما هم میتوانید با پرداخت هزینه تبلیغ،کسب و کار خود را در سطح اینترنت معروف کنید.
ایراد این روش این است که گاها میتواند هزینه های سرسام آور داشته باشد.
روش تبلیغاتی کم هزینه و در عین حال بسیار سودمند برای خیاطی
تنها یک روش برای تبلیغات خیاطی و مزون پر بازده، سودمند، مناسب و در عین حال کم هزینه وجود دارد و آن تبلیغات پیامکی است. تبلیغات اس ام اسی بسیار برای تبلیغ خیاطی و یا آموزشگاه خیاطی مناسب هستند. امروزه افراد زیادی از خیاط ها و هنرمندان عزیز و یا صاحبین آموزشگاه های خیاطی، از پنل های پیامکی برای تبلیغات پر سود استفاده میکنند و درآمدهای بالا دارند.
در ادامه بیشتر درمورد پنل های پیامکی و تبلیغات خیاطی از طریق پنل پیامکی صحبت خواهیم کرد. اما اول بیایید بررسی کنیم که اصلا پنلهای پیامکی چه هستند
پنل اس ام اس خیاطی
پنل های پیامکی و اس ام اسی در واقع نوعی بستر برای ارسال راحت، آسان، بی دغدغه و ارزان پیامکهای تبلیغات و اطلاعرسانی شما هستند. این پنل های پیامکی به شما این اجازه را میدهند که به راحتی و با چند کلیک به افراد و جامعه هدف مورد نظرتان ارسال پیامک کرده و از خدمات خود اگاه کنید
ضروریت تبلیغات پیامکی برای خیاطی
چرا باید خیاط ها و یا آموزشگاه های خیاطی از پنل های پیامکی استفاده کنند. این مورد سوال خیلی ها است. یا روزانه خیاطان و هنرمندان عزیز زیادی با مجموعه مکث اس ام اس تماس میگیرند و این سوال را میپرسند که ایا تبلیغات پیامکی برای خیاطی و مزون مناسب است یا خیر. بله مناسب است. و حتی این روش یکی از مهم ترین و سودمند ترین روش تبلیغ برای خیاطی به حساب می آید. اما چرا؟
هزینه کم تبلیغات پیامکی برای خیاطی
پنل های پیامکی هزینه های بسیار کمی به نسبت سایز روش های تبلیغاتی برای شغل خیاطی دارند. فقط کافیست که یک پنل از مکث اس ام اس تهیه کرده و با شارژ ان پنل ارسال های خود را انجام دهید
تبلیغات پیامکی همه گیر
یکی از مزیت های خارق العاده تبلیغات پیامکی این است که شما میتوانید به همه جای ایران تبلیغات پیامکی انجام دهید. کافیست که شهر، منطقه، و… مورد نظر را انتخاب و یا یک کلیک به همه افراد اس ام اس ارسال کنید
ارسال بر اساس سن و جنس پنل پیامکی خیاطی
یکی دیگر از ویژگی های خارق العاده تبلیغات خیاطی و مزون این است که شما میتوانید مخاطب خود را بر اساس سن و جنس انتخاب کنید تا تبلیغات هدفمندتری داشته باشید. برای مثال، اگر شما یک خیاط مخصوص آقایان هستید، بهتر است که جامعه هدف خود را مرد انتخاب کنید تا سود بیشتری داشته باشید. و یا میتوانید برای ارسال پیامک به خانوم ها از این منو کمک بگیرید.
ارسال دکلی برای تبلیغات آموزشگاه خیاطی
ارسال دکلی یا ارسال بی تی اس یکی از شگفتی های پنل پیامکی است. با این ارسال میتوانید افراد را از موقعیت آموزشگاه خود با خبر سازید . یا به افرادی که طی 7 روز گذشته از محل آموزشگاه شما رد شده اند پیامک ارسال کنید و آنهارا از خدمات، آفرها و کلاس های خود با خبر سازید
ارسال اطلاع رسانی های آموزشگاه خیاطی
علاوه بر اینکه از پنل های پیامکی میتوانید برای تبلیغات خیاطی و آموزشگاه خیاطی خود استفاده کنید، میتوانید از آن برای اطلاعرسانی موارد مختلفی از جمله کلاسهای خیاطی، ساعات شروع، اطلاعرسانی های مهم، تبریکات مناسبتی و…. استفاده کنید.
پنل های پیامکی و سایت های خیاطی
یکی دیگر از ویژگی های پنل پیامکی خیاطی این است که به راحتی میتوانید پنل را با سایت خود ست کرده و ارسال های وب سرویسی خود را با کمترین تعرفه ها از این طریق انجام دهید.